dilluns, 21 de març del 2011

5è Duatló d'Arbúcies

20 de març de 2011
4,5km + 15km + 2km
1h 17' 42''
3r classificat



Cap Arbúcies, per fer la segona duatló seguida. Arbúcies sempre tira, no en va i tinc família i amics, que sé de segur que estaríen remenant/ajudant a l'organització i així ha estat. Molta gent també, de la duatló de Celrà.

El primer tram de córrer de 4,5 km han estat 2,5 de pujada una mica de planejar i tot baixada, l'Albert Rutllant de Cassà en aquest tram a volat, es nota que és un bon atleta, ens ha tret un avantatge descomunal, jo més o menys com a Celrà entrant a la transició cap el 10, gràcies a que he baixat amb un petardu al cul (que el genoll em perdoni, tot i que no es va queixar), i he passat uns quants duatletes.

Transició bona, bici i cap amunt, amunt, amunt...hem sortit junts amb en Permanyer, i en un ras-ras, ja ens hem possat entre els 5 primers, pujada, de tirar de ronyons, algun tram de pedra però sense dificultat tècnica. Hem baixat una trialera molt cofoia, que ha servit a en Permanyer i un altre noi per atrapar-me, els havia deixat sense voler. Ara però con alevosia y nocturnitat si que els he volgut deixar, i ai làs, ho he aconseguit, un control en diu que vaig segon, collons!!!...però zas, zas, en Beni Montero m'ha passat com un camió, vaig tercer.
Sé que estic a punt d'arribar a dalt i després vindrà tot baixada, apreto més i apreto, apreto, apreto...paro que sino em cagaré...els dos perseguidors baixen millor que jo. Faig la baixada, fiu-fiu i em planto tercer a la transició, veig al 1r i 2n, que ja han sortit a peu i desisteixo d'intentar atrapar-los.

Però per un moment penso... i si de sobte tinc poders sobrenaturals... i si en lloc de córrer, volo...i si fa un vent huracanat a favor...i si als dos primers uns senglars els mosseguen... i si es troben a dues meretrius i si paren...i si s'equivoquen de camí...i si...torno a la realitat

Res de res, arribo tercer, sense cap...i si...

Duatló molt explosiva, com el petardu que tenia al cul a la baixada, per mi massa, 1h 17' sempre amb el ganxo posat, jo acostumat a fer tirades llargues i ara em veig amb aquests merders.

He pujat al podium sense haver-hi podium i el trofeu és el millor que ens podien donar enlloc de copa, lot de productes típics d'Arbúcies. A l'arribada butifarrada de la bona i amanides a tutiplen.
Organització un 10 per tot; magnífic circuit, magnífics paratges, magnífic esmorzar, amb obsequi d'una samarreta tècnica i tot per....6 euros!!!

Per tornar-hi.

3 comentaris:

  1. Molt bones.
    primer de tot felicitar-te pel tercer lloc a la duatló, i tambe pel blog, veig que vas entrar en meu, ho dic perque he vist la foto penjada, esperò que no et fasi res que l'hagi penjat i gràcies per mantenir el nom, a la foto, tal com demano en el meu blog, normalment m'agrada que m'ho fassin sabe però no passa res, per cert, diria que entinc alguna de teva a l'adreça, ja la buscare i t'envio.
    ok

    ResponElimina
  2. Hola Cesc tens raó. Ahir vaig acabar molt tard de posar el post, vaig estar buscant el teu mail al blog però no el vaig saber trobar, i ho vaig deixar per avui, però se m'has avançat. Disculpes.

    ResponElimina
  3. segueix així.no paris, no paris,no paris,paris, paris, aris,aris,is,is.......parsi,sipar...és vroma. krrak!!

    ResponElimina