dimecres, 21 de març del 2012

DUATLO D'ARBÚCIES

Arbúcies
El Montseny
18.3.2012
4,5km + 15km + 2km




He tornat ha anar a Arbúcies a fer el duatló. L'any passat (crónica 2011) em va agradar molt els circuits, l'organització perfecte, amb bon esmorzar, un molt bon preu d'inscripció...només 6 € i l'afegit d'haver fet podium

Doncs he tornat a fer podium, segon!!! darrera d'en Beni Montero, igual que l'any passat.

Aquest any anava una mica més confiat, però en el primer tram de córrer, me sentit carregat de cames, suposo que els 70 km de BTT del dissabte es notàven. He fet la pujada com he pogut i a la baixada a topeeeeeeeeee, fins que sense saber com, me futut un pinyu...correns!!!! Aixecar-me d'una revolada i cap avall, als 100 metres un altre cop!!!, Collons que passa!!!! òstia són les wambes...haig de canviar de wambes. Els Salomon només les porto per les duatlons perquè són ràpides de cordar en les transicions però, són molt velles i tenen la sola molt gastada, ara si que han arribat a la seva fi.

Arribo cap el 10, agafo la bici començo a pujar fort, i en un moment ja me posat tercer, carai ho van parats o jo vaig com una moto. Passo en Pep Montsant (guanyador de la marató de Sant Hilari, això si que té mèrit), passo l'Albert, un molt bon atleta de Cassà, i em situo primer. L'alegria a durat poc, de manera imprevista i sigilosament en Beni Montero m'ha passat com una bala.

He intentat seguir-lo, però semblava un isard endimoniat saltant pel Montseny. M'he menjat el meu ego...vas segon, està molt bé, estigues per lo teu, que aquest porta un altre ritme.

El circuit és molt divertit combinant algun corriol, amb pista, amb camí de bosc, més corriol, algun de més tècnic, però tot ciclable. Era el mateix que l'any anterior, no m'agrada, m'estimo més que el canviin, si no sé el que ha de venir m'ès més excitant. Lo desconegut me pone.

Al primer ni l'oloro, però al tercer tampoc...tierra de nadie...malament. Arribo a baix, transiciono ràpid i a fer els últims 2 kms, molt divertits i revirats per la Riera d'Arbúcies. Arribo a meta en 2ª posició. Casi 2 minuts menys que l'any anterior i amb un any més al cos. Classificacions:



Magnífic duatló popular, molt ben organitzat, 6€, butifarrada, amanides, beure sense límit, netejabicis, pel Montseny, bons recorreguts. Perfecte

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada