diumenge, 2 de juny del 2013

TRACKS DEL DIABLE NON STOP

Torelló
1.6.2013 a les 6 a.m.
105 km 3000m D+

Un cop vaig acabar la ruta en dos dies de la Tracks del Diable, l'organitzador, en Jordi, em va comentar que  al cap de poc, organitzava la Non Stop. I jo que sóc un tiu fàcil, truco en Carlus li comento i diu que sí...però que farem la curta. Ok perfecte!!!!. Té collons dir-li curta a una cursa de 105km.

Que diferent és fer una ruta on el temps no compta per res i per contra fer el mateix recorregut en cursa. El primer vam tardar quasi 9h i la cursa 6h15', amb 15km afegits.

No m'enrotllaré amb els punts geogràfics, ja ho vaig explicar en l'altre entrada al bloc de la Tracks del Diable. hem fet el mateix recorregut excepte al final que abans d'arribar a Vidrà hem agafat el corriol del Forat Micó.

A les 4 a.m. sonava el despertador, arribem un quart abans de la sortida. Feia fresca 6º, comencem ja, que s'em glaçaran els picarols!!!! Alguns coneguts a la sortida. Sortim neutralitzats i sortim com si fos uns cursa de 30km. La sortida no m'agrada, planer i baixada, fins que no arribem a les primeres rampes i corriols, no agafo ritme, el fred també ha fet que hagi tardat més.

Aquests primers corriols m'agraden molt, es fan ràpid i no tenen cap complicació, no cal estar gaire concentrat. Això fa que els km's passin ràpid. L'esquirol, Cantonigrós, Tavertet, Rupit...sense adonar-me ja estem al km 50. Ja fa uns kms que vaig amb la companyia d'en David, un senglar dels del Sendicat del Pedal. Hem parlat una mica de tot, 40 kms junts donem molt de si.


Passem La Davesa i anem cap al Coll de Pixanúvies, com m'agrada aquest nom!!!, el que va posar aquest nom, en que devia estar pensant!!!. És una pujada molt tècnica, on fa 4 setmanes em vaig trencar el dit del peu. Hem fet la pujada amb en Carles que és de Sant Esteve d'en Bas i ens ha ben demostrat que estem al seu terreny. Jo crec que el dia abans hi va anar-hi per col.locar pedres en el lloc precís per pujar!!!Sabia ben bé on havia de posar la roda.

Voregem Cabrera i baixem cap a La Vola, sempre amb en David. Baixada on deixem els companys, som com senglars, i ens quedem en David i jo. Ja a baix, el cap comença a pensar amb la "pujada de la mort"...Eduard guarda't una mica...guarda...guarda....A l'avituallament de la pujada he menjat força i begut. Mentalment és bo. Començo a un ritme que he intentat no deixar en tota la pujada, intentant a la zona emporlanada aixecar-me de la bici. Plis, plas, plis, plas... noto que puc més, però... guarda...guarda.

Durant la pujada he deixat en David, gràcies noi ha estat un plaer!!! i he passat a 4 ciclistes, que anàven rostits. De cop...collons!!!! ja estic a dalt!!! però si se m'ha fet curta!!! tinc les cames senceres!!! M'ha entrat un neguit, de no haver-me exprimit al màxim, jo na guardant, na guardant. He fet la baixada a sacopaco, fins a l'encreuament de la volta curta i la llarga. Hem agafat un corriol que ens porta a Sant Pere, que ja havia fet per la Duatló de Bellmunt. Sensacional, quines pedres, he hagut de baixar de la bici 3 vegades per collons, que si no, no arribo. Aquí m'he polit a un parell més de ciclistes.

Vaig com una moto, les cames estan lleugeres, tot i portar 90km ara tot pica avall i és planer, excepte el mur de Sant Pere. He passat uns quants cadàvers. Ja vorejant el riu Ges érem un grup de 5 que jo anava estirant, jo solet, con un par..., M'he saltat un trencant i fiu m'he quedat sol, collons!!! Arribo a Torelló una mica caòtic per poder seguir el GPS i hem fet una mica de visita turística, jejejeje.

Al final crec he fet 12è de la general i 3r veterà, si no m'hagués equivocat al final hagués fet 6è o 7è. Molt content, sobretot per les sensacions. 105 km amb 6h15' i 3000m D+

Correcta organització, sortir a les 6 del matí...no té preu. El circuit perfecte, per mi potser massa pista, però ja sabia al que venia. El terreny estava perfecte, només ens hem trobat un tram d'uns 200 m amb molt de fang. Els avituallaments ben situats, i per mi hi havia que el necessitava. Únicament crec que per l'any vinent, l'arribada a Torelló s'hauria de marcar amb cintes/guix.

Pot ser ja estic preparat per Terra de Maquis.

Salut i km's.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada